Сервиз

  • 24 часово 7 дни в седмицата дежурство за клиенти на абонаментен план.
  • 24 часово 7 дни в седмицата дежурство на тел. 0888 493-529 за всички клиенти. Телефонът е отворен за подаване на заявки за повреди, телефонни консултации и др.
  • Време за реакция на повикване: 
    • Спешно – в рамките на текущия работен ден
    • Бързо – в рамките на 24 часа
    • Обикновено – в рамките на три работни дни 
  • Ремонт на повредени съоръжения чрез обменен сервиз на равнище блокове и платки – по този начин се осигурява максимално бързо възстановяване на работоспособността на системите на КЛИЕНТА.
  • За изделията собствена разработка, поддържаме на склад всички номенклатури резервни блокове и платки за обменен сервиз.
  • За изделията производство на други фирми важат сервизните условия на производителя или представителя му за България.
  • Поддържаме широка гама от измервателно оборудване за локализиране и бързо отстранявана на възникващи експлоатационни проблеми на обектите на КЛИЕНТА. Някои от тях са:
    • W&G IBT-10 U – ISDN Тестер
    • W&G PA-41 – SEPT E1, MFC R2 Тестер
    • 3M DYNATEL – Тестер за абонатни линии
    • MT211 – Тестер за физически линии
    • Datentechnik PME, W&G PS-20 BN 902, W&G PM-10 BN 820 – нивоизмерители и нивогенратори
    • FLUKE 8060A – True RMS Мултиметри
    • Voltcraft MXG-9810 – фукционален генератор-честотомер
    • KIKUSUI COR5502U, Tektronix 336 – 100Mhz осцилоскопи
  • Инженерите от СЕРВИЗ ЕСТЕЛ са висококвалифицирани и имат богат опит при монтажа и сервизирането на телефонни централи с общ капацитет над 60 000 порта.