Philips-NEC SOPHO IPC 100

Хибридна IPC PBX Филипс, основен блок 3 външни и 8 вътрешни порта, захранване, идентификация на викащия (CLIP / клип) за всички вътрешни линии (име и номер). Разширяване до 51 външни (27 аналогови / 42 ISDN BRI / 42 IP съединителни линии) и 96 вътрешни (72 аналогови / цифрови вътрешни линии плюс 24 IP вътрешни линии).

Представлява прогресивно IP-PBX комуникационно решение за малки и средни организации, което внася смисъл и простота в света на бизнес комуникациите

Производителят Philips Business Communications е бизнес единица на Royal Philips Electronics, надежден доставчик на комуникационни решения с интегриране на глас и данни за малки, средни и големи фирми. IPC 100 е най-новото предложение от гамата продукти, проектирани специално за малки до средни организации.

?

SOPHO IPC 100 Капацитет


Основни предимства

Проектирана за вашите нужди

П роектирана да задоволи нарастващите нужди на малкия и среден бизнес, системата Philips SOPHO IPC 100 представлява професионално, лесно за използване, лесно за монтиране и поддръжка комуникационно решение. С редицата мощни функционални възможности, вашият бизнес ще стане по-фокусиран върху клиентите и по-продуктивен, на съвсем разумна цена.

Прогресивна

Н ещо повече, IPC 100 е съобразена с бъдещето, защото е съвместима със SIP Протокола (Session Initiated Protocol – Сесийно Управляван Протокол) – международно приет стандарт за Интернет телефония и Глас през Интернет протокол (VoIP) – можете да се възползвате от новите услуги и приложения, независимо от това колко бързо напредва технологията.

Лесна за използване

A онтирайте IPC 100, за да можете да се концентрирате върху управлението на вашия бизнес и да не се тревожите за телефонната си система. IPC 100 се интегрира безпроблемно във вашата организация и предлага на вас и вашите клиенти много силни преимущества. Все пак, може би има възможности, които не са ви необходими днес, но ще бъдат от жизнена важност в бъдеще.

Защита на вашата инвестиция

О бърнете внимание на появата на водещия в промишлеността Сесийно Управляван Протокол (SIP), който позволява реализирането на много нови функции и приложения, предназначени да направят потребителите по-ефективни и по- подвижни с информационните технологии. IPC 100 е SIP съвместима VoIP телефонна система и следователно защитава вашата инвестиция по отношение на бъдещите комуникационни изисквания.

Добавете на нови възможности при необходимост

CTI (Интегриране на компютърна телефония) – за връзка на телефонната система с вашия компютър.

SIP (VoIP) – за осъществяване на разговори на голямо разстояние използвайки ADSL (Асиметрична цифрова абонаментна линия)/DSL (Цифрова абонаментна линия) с широко честотен диапазон или компютърна / интернет мрежа. С нарастващия брой на доставчиците на интернет услуги, които осигуряват SIP мрежова свързаност, ще имате богат избор за доставчик на услуги.

IP (Интернет) Телефония – за интегриране на мрежите за глас и данни и свързване на телефоните директно към компютърната ви мрежа.

WLAN (Безжична локална мрежа) – Wi-Fi за гъвкава алтернатива на DECT (Цифрови Електронни Безжични телефони) телефоните. Можете да използвате PDA (джобен компютър) или компютър, като мобилна телефонна връзка към електронната ви поща или телефонната ви система.

Надграждайте върху направените инвестиции

Използвайте съществуващото оборудване

Гъвкавостта на IPC 100 ви дава възможност да избирате между разширяване на традиционна комутационна телефония, безжична телефония през DECT (цифрова електронна безжична телефония), IP (интернет) телефония или комбинация от трите, всички в рамките на една система, което я прави истинска “хибридна” телефонна система. Можете да използвате максимално направената до момента инвестиция и да осигурите безпроблемно преминаване за клиентите и персонала.

Разширявайте се ефективно

Philips се грижи да не губите нищо при разрастване на бизнеса ви. IPC 100 не ви принуждава да изхвърляте наличните шкафове, когато бизнесът ви достигне 20- 30 вътрешни линии. Просто добавете още един SOPHO IPC 100 Шкаф и продължавайте да се разширявате.

Започнете с 3 външни линии и 8 вътрешни. С допълнителни интерфейсни платки и шкафове можете да достигнете до 27 външни линии и 72 вътрешни. Ако искате да добавите IP (интернет) допълнителни линии, тогава IPC 100 може да поддържа до 96 вътрешни линии.

Комуникацията проста и ясна

Какво ще ви даде IPC 100 системата? Тя ще ви свърже към обществената телефонна мрежа, независимо от това дали става въпрос за традиционна мрежа от аналогови или ISDN (Цифрова мрежа с интегрирани услуги) линии, или водеща мрежова технология, като SIP.

Конкурентна, приспособяема и лесна за използване

IPC 100 притежава възможности, които ви дават реална бизнес печалба. Например, ако разговаряте по телефона и трябва да отговорите на друго обаждане, просто натиснете един бутон, за да прехвърлите първоначалния разговор в режим “Изчакване” и да поемете новото обаждане.

Набирането на външен номер също е улеснено с функции като “Съкратено набиране” и “Повторно набиране на последните 10 номера”. По този начин пестите време за най-важните обаждания. Или при CTI (Интегриране на компютърна телефония) използвайте мишката за избор и стартиране на набиране на номер от вашето PC.

Функцията “Център за обаждания” (Call Centre) ви осигурява предимствата на ‘голяма корпорация’ на приемлива цена. IPC 100 може да разпределя равномерно обажданията между определени служители или по зададен приоритет. Ако даден член на група е зает, обаждането се прехвърля към следващия член на групата. Ако всички служители са заети, обажданията се подреждат на опашка и се пускат съобщения за изчакване. За да осигури на клиентите и доставчиците вниманието, което заслужават, IPC 100 използва и Извеждане на дисплея на номера на повикването, чрез което се идентифицира името на обаждащия се и телефонния номер и ви се предоставя възможност да отговорите с персонален поздрав.

Гъвкавостта на SOPHO IPC 100


Функции

IPC 100 притежава всички функции, които очаквате от голяма корпоративна телефонна система, включително:

  • Автоматичен оператор
  • Автоматично избиране на маршрут (ARS)
  • Автоматична Дневна /Нощна Услуга (8 нива)
  • Резервиране с батерия
  • Задържане на обаждане/Обратно позвъняване
  • Стойност на разговора
  • Функции на телефонната централа
  • Прехвърляне на обаждане – Заето/Отговор
  • Прехвърляне на обаждане към външен номер
  • Прехвърляне на обаждане със Следвай ме
  • Прехвърляне на обаждане от домофон
  • Прехвърляне на обаждане на фиксиран номер – 64 местоположения
  • Подреждане на обажданията на опашка – вътрешна линия/оператор
  • Конференция (16 конферентни вериги стандартно)
  • Запис на разговора
  • Интегриране на компютърна телефония (CTI)
  • Включване на цифрова индикация (DDI StepOn)
  • DDI Пренасочване на обаждането
  • DISA (16 канален телефонен секретар)
  • Домашен звънец/Домофон/Заключване на врата
  • Двуцветен светодиод на телефоните
  • Съобщение за грешка в електронната поща
  • Ethernet/LAN порт (порт за локална мрежа)
  • Групи за търсене
  • Хибридни вътрешни линии
  • Система за вътрешна връзка (Intercom) – Гласово активиран отговор
  • IP Съединителни линии & вътрешни линии
  • Намеса на управителя (Прекъсване)
  • Индикация за пропуснато обаждане
  • Музика при изчакване на свързване (Вътрешно/Външно)
  • Секретарски функции
  • Тихо наблюдение
  • Телефонен указател – 2000 имена
  • Прехвърляне от Съединителна линия към Съединителна линия
  • Програмиране в реално време
  • Повикване през уредба – вътрешно/външно
  • Прехвърляне към фиксиран номер и повикване през уредба
  • Лични съобщения
  • Заключване на телефона (Код за достъп)
  • Нареждане на съобщенията на опашка
  • Повторно набиране
  • Наблюдение на стая
  • S Магистрала/S0 (ISDN)
  • Виртуални/Несъществуващи вътрешни линии – 50
  • Гласова поща – интегрирана или на трета Страна